عشق آتشین من

عشق آتشین من
یه کلبه پر از عشقولانه ها 
قالب وبلاگ
نويسندگان

 

 

من تورا می خوانم

پس آن پنجره بسته درآن خط عبور

پشت آن مرزغرور

من تورا می خوانم

بین آن دسته گلی که بی بهانه پژمرد

یا در آن چشم که هرشب بی تو

لحظه لحظه افسرد

من تورا می خوانم

درغباری رنگین

درغروبی غمگین

آفتابی شرمگین

درپس باد که خوردست به قلبی سنگین

من تورا می خوانم

پشت آن لحظه که بی تاب شود

غم دلتنگی مارا بخورد

خواب شود

بین امواج نگاهی که پریشان شده است

آنکه چترعشقش

سایبان دل وجانم شده است

من تورا می خوانم

دست پر مهرتورا می طلبم

عشق بی بال وپرت درقلبم

من تورا می خوانم دلتنگم...

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: زنگ شعر
برچسب‌ها: عشق اتشین منزنگ شعردلتنگی
[ شنبه 16 دی 1391 ] [ 19:36 ] [ hot lover ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

صفای چشمای مهربونتون که وبکده من رو قابل دیدهاتون دونستید.امیدوارم دلای عاشقتون همیشه گرم و شاد باشه.اگه محبت کنید نظر بدید ممنون میشم
امکانات وب